Cessna TTx

CESSNA TTx

CESSNA TTx je nejrychlejší pístový letoun na světě

  • Rychlost: 435 km/h

Projekt vznikl ve spolupráci s NASA (USA) jako výzkum budoucího letounu pro General Aviation.

Vybavení a vlastnosti letounu:

  • Celokompozitová konstrukce s mimořádnou pevností.
  • Certifikováno v Utility Category – násobek povolený až 4.4 G, dva nosníky v křídlech, naddimenzované konstrukční prvky.
  • Dva zcela nezávislé elektrické okruhy, které je možno zcela přesměrovat na jeden v případě problému s elektrikou. Dvě baterie, dva alternátory, nezávislé elektrické vedení.
  • Zabudovaný kyslíkový systém – dostup FL250.
  • Let do známé námrazy – FIKI.

Představení Cessna TTx

  • Speed Brakes – brzdící deflektory na horní straně křídla, které umožňují klesání na výkonu, nedochází k opotřebení motoru podchlazováním, účinnost roste exponenciálně s rychlostí, lze vysunout i na Vne.
  • Kvalitní dílenské zpracování.
  • Pohodlné v turbulentních podmínkách.
  • Sidestick + Pushrod ovládání – velmi sportovní a dynamický pocit z ovládání letounu.
  • V trupu integrovaná “Roll Cage” z extra pevného karbonového materiálu chrání posádku v případě přistání do terénu.
  • TTx nemá záludné letové vlastnosti ani v limitech letové obálky.
  • Konstrukce byla testována na 25 000 letových hodin.
  • Aerodynamický profil letounu, který bude dominovat na každé runway.

Dolet

  • Dolet: 2000 km

Garmin 2000

Nejmodernější avionický systém v pístovém letadle

  • 3D zobrazení terénu, vykreslení profilu letu
  • Digitální autopilot ve stylu dopravních letadel, který dovede letoun až do minim pro přiblížení CAT1
  • Touchscreen ovládání
  • Elektronické mapy Jeppesen
  • Electronic Stability Protection – letadlo vás nenechá dostat se do neobvyklých letových poloh
  • Systém prošel náročnou certifikací pro dopravní letadla, která mají identický systém
  • APV GPS approach, LPV minima, EGNOS
  • Zálohované počítače pro letové parametry ADC a AHRS
  • Datalink na počasí, IRIDIUM satelitní telefon, Stormscope

No Parachute

TTx není vybavena záchranným padákem

Cessna TTx má:

  • Výbornou klouzavost
  • Mimořádně pevný trup certifikován v Utility Category,
  • Kabina je vyztužena speciálním karbonovým rámem pro ochranu posádky
  • Sedadla schopná odolat nárazu
  • Naddimenzované konstrukční prvky
  • Bylo demonstrováno vybrání vývrtky
  • Fatální náhlé selhání motoru u nového letadla je vysoce nepravděpodobné
  • Padákový systém není samospasitelný a má jasně danou obálku, kdy ho lze použít
  • Po použití padáku dojde k destrukci letounu
  • Padák musí být periodicky přebalen a cena dosahuje i 15 000 USD

Kdo může létat s Cessna TTx?

  • Cessna TTx je kategorie SEP – Single Engine Piston
  • Každý držitel průkazu PPL(A) může létat na TTx jako PIC – Pilot In Command

Pilotní licence s BLUE SKY AVIATION

  • Je oficiálně schválená organizace CESSNA PILOT CENTER
  • Nabízí kompletní výcvik od 0 až po plnohodnotného pilota Cessna TTx
  • Má flotilu moderních letounů Cessna
  • Výcvikové metody dle oficiálních postupů CESSNA PILOT CENTER
  • Výcvik avioniky Garmin G1000 a přechod na High Performance Aircraft
  • Profesionální safety pilot pro vaše létání s TTx než naberete potřebné zkušenosti

Co BLUE SKY AVIATION nabízí?

Zprostředkujeme vám koupi letadla a následně jsme připraveni pomoci s jeho provozováním.

Možnosti vlastnictví:

  • Vlastní letadlo s minimem nároků a redukovanými náklady na provoz
  • Investiční vstup partnera nebo skupiny tzv. share partners – náklady na financování a provoz letounu budou rozděleny mezi share partnery

Zajistíme vám:
Kompletní péči o letoun, výcvik, údržbu, administrativu.
Profesionálního pilota pro osobní lety.
Nabídka pro privátní chartery v rámci generování dodatečného příjmu.
Letoun pouze pro lety majitele nebo lety s profesionálním pilotem.

Partneři:

Více o Cessna TTx na stránkách Cessna – Textron Aviation

Co o nás říkají naši klienti

Sledujte nás

pilotni vycvik

Proč si vybrat BLUE SKY AVIATION?

MODERNÍ LETADLOVÝ PARK

CESSNA PILOT CENTRUM

LETOVÝ SIMULÁTOR

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

PROFESIONÁLNÍ VÝCVIK

ON-LINE VÝUKA TEORIE