GUIMBAL CABRI G2
PILOTNÍ VÝCVIK – TIME BUILDING – VYHLÍDKOVÉ LETY – SOUKROMÉ LETY

Vrtulník |
|
Typ vrtulníku | GUIMBAL Cabri G2 |
Registrace | OK-HKI |
Rok výroby | 2021 |
Technická specifikace |
|
Rychlost | 100 knots ( 180 km/h ) |
Posádka | 1 pilot, 1 pax |
Dolet | 700 km |
Výkon | 145 hp |
Vybavení vrtulníku |
|
VFR/NIGHT, motor Textron Lycoming O360-J2A, Garmin GTN 635 Xi, Garmin 500 TXi, GPS, ELT, S Mode Transponder, Fenestron, Governor |
Ke stažení |
|
GUIMBAL Cabri G2 Pilot´s Operation Handbook |
Popis
Vrtulník GUIMBAL CABRI G2 mezi piloty vrtulníku nazývaný Cabri patří mezi nejbezpečnější vrtulníky své třídy.
Cabri je navrženo bývalým konstruktérem v Eurocopter / Airbus Helicopter panem Bruno Guimbalem s hlavním důrazem na bezpečnost a modernost celého vrtulníku. Také ne nadarmo bývá často přezdíván „Baby Eurocopter„.
Cabri bylo navrženo, postaveno a produkováno v 21. století a tedy všechny komponenty jsou velmi moderní od designu až po rotorový systém s využitím karbonových materiálů. Je plně certifikován EASA. Kvalita zpracování a výroby odpovídá velmi dlouhé letecké tradici výroby ve Francii.
Pro delší cesty slouží separátní úložný prostor za kabinou pilota. V kokpitu naleznete moderní glass cockpit rozhraní včetně jednoduchého indikátoru procentuálního výkonu motoru. Kabina pro posádku je tvořena karbonovým monokokem, který je charakteristický svojí mimořádnou odolností vůči nárazu a zároveň nízkou vahou. Sedla pro piloty jsou na speciálních hydraulických úchytech, které umožnují nouzové přistání až do 2000 ft/min vertikální rychlosti kdy by nemělo dojít ke vážnému vnitřnímu zranění posádky. Dále je to trojlistý rotorový systém s karbonovými listy, které zabezpečují velmi příjemné a bezpečné letové vlastnosti jak v normálních, tak abnormálních režimech letu včetně snížených vibrací. Vyrovnávací rotor je navržen typem Fenestron, který velmi snižuje hlukovou zátěž a je efektní za každých okolností. Přistávací podvozek je tvořen lyžinami, které si dokáži poradit skoro s každým terénem. Posádku vrtulníku Cabri tvoří dva piloti, či jeden pilot a cestující.
Cabri je poháněno desítky let ověřeným a velmi spolehlivým motorem Lycoming O-360 o výkonu 180 koňských sil, který má snížen výkon na 145 koňských sil a tedy opět přidává k zvýšení bezpečnosti, protože motor není tak namáhán. Výkon je přes hlavní převodovku přenášen na trojlistý rotorový systém. Tento výkon dává Cabri cestovní rychlost v přímé trajektorii okolo 180 km/h a doletem přes 700 km.
První Cabri byl dodán v roce 2008 a od té doby se těší mimořádnému komerčnímu a uživatelskému úspěchu. A od roku 2015 je to nejprodávanější plně certifikovaný dvoumístný vrtulník na celém světě.
Cena pronájmu vrtulníku |
|
– | |
1 hodina letu | 9 150 Kč |
Ceny jsou bez DPH za „mokrou“ hodinu letu – tj. včetně paliva. Ceny jsou za pronájem vrtulníku bez pilota. |
Podmínky pronájmu letadla pilotům: |
|
Platná pilotní licence a typová kvalifikace Pojištění odpovědnosti pilota Zkušební let s pilotem BLUE SKY AVIATION |