HOBBY PILOT

VÝCVIKOVÉ KURZY PRO HOBBY, SPORTOVNÍ A PRIVÁTNÍ LÉTÁNÍ

PILOT LEHKÝCH LETADEL – LAPL(A): 30 hod

Letový výcvik 30 hodin A/C
Pozemní příprava 5 hodin
Kurz teorie 15 hodin v učebně

Věk min 17 let
Vzdělání základní
Angličtina základní znalost
Zdravotní stav Průkaz zdravotní způsobilosti Class 2 nebo LAPL

Délka kurzu 2 měsíce

Kariéra

Licence pilota lehkého letadla LAPL(A) je určena především pro hobby a rekreační létání. Pilota opravňuje létat 4-místným jednomotorovým letounem do celkové váhy 2 tuny a vzít na palubu maximálně 3 cestující. Držitel licence je limitován pro lety pouze na typ letounu, pro které získal oprávnění během výcviku, popřípadě absolvoval v letecké škole přeškolení na jiný typ letounu. S touto licencí není možné létat za úplatu. Licenci lze rozšířit na licenci soukromého pilota PPL(A), která je základní licencí pro dráhu profesionálního pilota.

SOUKROMÝ PILOT LETADEL – PPL(A): 45 hod

Letový výcvik 45 hodin (40 A/C + 5 SIM)
Pozemní příprava 7 hodin
Kurz teorie 15 hodin v učebně

Věk min 17 let
Vzdělání základní
Angličtina základní znalost
Zdravotní stav Průkaz zdravotní způsobilosti min Class 2

Délka kurzu 2 měsíce

Kariéra

Licence soukromý pilota letadla PPL(A) je základní licencí pro start kariéry profesionálního pilota. Přestože je licence základním krokem v profesionální letecké kariéře, opravňuje držitele licence létat pouze pro soukromé účely, tj. není možné létat za úplatu. Držitelé licence PPL, kteří získájí požadovanou letovou praxi a příslušnou teorii, se můžetou stát instruktorem v letecké škole pro výcvik soukromého pilota.

TRAŤOVÁ PŘÍSTROJOVÁ KVALIFIKACE – EIR(A): 15 hod

Letový výcvik 15 hodin A/C
Pozemní příprava 12 hodin
Kurz teorie 80 hod

Věk min 18 let
Licence držitel PPL(A) nebo CPL(A)
Nálet pilota min 20 hodin jako PIC na navigačních letech
Angličtina základní znalost
Zdravotní stav lékařské vyšetření Class 1 nebo Class 2 s IR dodatkem

Délka kurzu 2 týdny

Kariéra

Traťová přístrojová kvalifikace EIR(A) umožňuje pilotovi pokračovat v letu i za takový meteorologických podmínek, kdy je pro bezpečné řízení letounu nutné použít přístroje (ztráta vizuálního kontaktu se zemí). Tato kvalifikace je vhodná pro soukromé piloty. Profesionální pilot potřebuje neomezenou přístrojovou kvalifikaci – IR(A).

LETADLA BSA

SIMULÁTOR FNPT II

KURZY A PŘEŠKOLENÍ

Kurzy a přeškolení

ZDOKONALOVACÍ LETY

Proč si vybrat BLUE SKY AVIATION?

MODERNÍ LETADLOVÝ PARK

CESSNA PILOT CENTRUM

SIMULÁTOR FNPT II

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

PROFESIONÁLNÍ VÝCVIK

ON-LINE VÝUKA TEORIE