zdokonalovaci-lety

KVALIFIKACE MEP A ME IR

VÍCEMOTOROVÝ PÍSTOVÝ LETOUN

Dle standardu EASA: PART-FCL
Třídní kvalifikace MEP (Multi-Engine Piston) opravňuje pilota létat na více-motorových pístových letounech za podmínek VMC (Visual meteorological conditions). Tato kvalifikace je proto rozšířena o výcvik létání podle přístrojů tzv. přístrojová doložka  ME IR (Multi-Engine Instrument Rating).

Kurz

Letový výcvik 11 hodin A/C (6 hod MEP + 5 hod ME IR)
Kurz teorie 3,5 hod v učebně

Věk min 17 let
Licence držitel PPL(A) nebo CPL(A) a IR(A) pro ME IR
Nálet pilota min 70 hodin jako PIC
Angličtina ICAO EN min Level 4
Zdravotní stav Průkaz zdravotní způsobilosti Class 1

Délka kurzu 2 týdny

Kariéra

Třídní kvalifikace MEP (Multi-Engine Piston) spolu s přístrojovou doložkou ME IR (Multi-Engine Instrument Rating) je nezbytným kvalifikačním předpokladem v kariéře pilota dopravního letadla. Třídní kvalifikace MEP opravňuje pilota létat na více-motorových pístových letounech.

Požadováno:

  • Minimálně 17 let
  • Zdravotní způsobilost 1. třídy nebo 2. třídy, více: Osvědčení o zdravotní způsobilosti
  • Licence soukromý pilot letadla PPL(A) nebo CPL(A)
  • Minimálně 70 hodin jako velící pilot (PIC) v letadlech.

Letový výcvik:

Celkový počet hodin letového výcviku: 11 hod

  • z toho kvalifikace MEP: 6 hod*
  • z toho rozšíření o doložku ME IR: 5 hod**

*může být samostatnou kvalifikací bez nutnosti dalšího rozšíření.
** podmínkou je předchozí získání kvalifikace MEP a kvalifikace SEP IR(A)

Výuka teoretických znalostí:

Celkový počet hodin teoretické výuky: 7 hod

Teoretická výuka probíhá před započetím letového výcviku. 50% celkového času teoretické výuky je určeno pro samostudiu. Teoretická výuka je zakončena zkouškou znalostí v naší letecké škole.

Délka výcviku:

  • 1 – 2 týdny

LETADLA BSA

SIMULÁTOR FNPT II

KURZY PRO PILOTY

Kurzy a přeškolení

LETECKÉ DÁRKY

Proč si vybrat BLUE SKY AVIATION?

MODERNÍ LETADLOVÝ PARK

CESSNA PILOT CENTRUM

SIMULÁTOR FNPT II

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

PROFESIONÁLNÍ VÝCVIK

ON-LINE VÝUKA TEORIE