MEP IR – přístrojová doložka pro vícemotorové pístové letouny

Dle standardu EASA: PART-FCL

Kurz MEP-IR (Multi-Engine Instrument Rating) je přístrojový doplněk pro vícemotorové pístové letouny tzv. přístrojová doložka. Kurz MEP-IR je kurz navazující na kurz třídní kvalifkace pro vícemotorové pístové letouny MEP (Multi-Engine Piston class rating). Kurz MEP-IR opravňuje piloty držitele třídní kavalifikace MEP létat podle přístrojů tj v podmínkách omezené viditelnosti tzv. IMC (Instrument meteorological condition).

Kvalifikace MEP (Multi-Engine Piston) spolu s přístrojovou doložkou MEP-IR (Multi-Engine Instrument Rating) je nezbytným kvalifikačním předpokladem v kariéře pilota dopravního letadla.

Požadavky

Kariéra

Kvalifikace MEP (Multi-Engine Piston) spolu s přístrojovou doložkou MEP IR (Multi-Engine Instrument Rating) je nezbytným kvalifikačním předpokladem v kariéře pilota dopravního letadla. Třídní kvalifikace MEP IR opravňuje pilota létat na více-motorových pístových letounech podle pravidel přístrojového létání, tj. za zhoršené viditelnosti.

Popis kurzu

Letový výcvik:

Celkový počet hodin letového výcviku: 5 hod

Výcvikový letoun: Diamond DA42 Twin Star

Výuka teorie:

Cena kurzu

Cena, kterou budete muset zaplatit, aby jste se naučili létat a získali pilotní průkaz je člověk od člověka rozdílná a závisí na mnoha faktorech. Cena by neměla být tím hlavním faktorem, v rozhodování, kde si svoji pilotní licenci uděláte. Když přijde na pilotní výcvik, levné je zřídka kdy dobré.

Základní faktory ovlivňující cenu výcviku:

  • Vaše cíle v letectví
  • Typ letadla pro výcvik s ohledem na cíle
  • Kolik času se mohu věnovat výcviku

 

Vaše cíle v létání mají významný dopad na to, jak bude váš celkový letecký výcvik prováděn. Pokud chcete létat pouze rekreačně, výcvik v letadle s lehčí avionikou bude výrazně lacinější než v porovnáním s businessmanem, či budoucím profesionálním pilotem.

Cena pilotního výcviku pro jednotlivé pilotní licence je stanovena v návaznosti na počet letových hodin v osnově, dobu pozemních příprav a z teoretické výuky v učebně. Dále je třeba počítat s dodatečnými výdaji za přistávací a jiné letištní poplatky a s poplatky za zkoušky na úřadech a platby za získání nezbytných oprávnění pro výcvik.

V naší letecké škole k výcviku ZDARMA získáváte:

Proč si vybrat Blue Sky Aviation

Distanční kurz s online výukou a video konferencemi

Studijní materiály v ceně kurzu

Zahájení studia 6x během roku

Možno individuálně přizpůsobit studium

Letecká škola v blízkosti Prahy

Vysoká úspěšnost našich studentů

Naše škola si díky Simulátoru Airbus A320 FNPT II MCC APS zajistila vedoucí postavení nejen v České republice, ale i ve střední Evropě. Simulátor  Airbus A320 FNPT II MCCsplňuje požadavky EASA pro výcvik pilotů Airline Pilot Standard (APS).

Letadlový park BSA tvoří letouny CESSNA vybavené moderní avionikou používanou v dopravních letadlech. Všechny letouny jsou pečlivě a pravidelně servisované.

Blue Sky Aviation je certifikovanou společností mezinárodní sítě leteckých škol CESSNA PILOT CENTER provozovanou výrobcem letounů Cessna, americkou společností Textron Aviation.

Pilotní výcvik od 0 až po profesionálního pilota dopravního letounu dle evropských standardů EASA. Získané licence a kvalifikace jsou platná ve všech zemích Evropské unie.

Nemáte dostatek vlastních finančních prostředků na výcvik? Pomůžeme vám zajistit financování vašeho pilotního výcviku.

Vyjdeme maximálně vstříc vašim potřebám a požadavkům jak ve výcviku, tak při pronájmu letounů. Letové i teoretické kurzy jsou formou individuálních lekcí, pouze instruktor a student.

Materiály pro studium teorie a testové otázky pro přípravu na zkoušky jsou pro vás dostupné non stop on-line i off-line prostřednictvím našeho unikátního e-learningového portálu. Oxford Aviation Academy učebnice pro výuku teorie jsou zdarma. 

Letadla pro vaše lety si rezervujete sami v našem on-line rezervačním systému.