Poskytujeme pilotní výcvik pro licence od nuly až po pilota dopravního letadla dle mezinárodních evropských standardů EASA.
Letový výcvik probíhá z letiště Kladno, kde hangárujeme naše letadla. Během výcviku se seznámíte i s dalšími letišti včetně letišť s mezinárodním provozem, tak aby jste se seznámili s postupy při letech a přistáních na řízených mezinárodních letištích.
Hodiny výuky teorie a pozemní příprava probíhají v našich učebnách na letišti v Kladně nebo online v našich virtuálních učebnách, do kterých se můžete připojit z celého světa.
Výuka v kurzech teorie probíhá online. Kurzy teorie poskytujeme formou distančního studia. Výuka probíhá prostřednictvím řízeného samostudia s využitím CBT (computer based training) a konzultacemi ve virtuálních učebnách, do kterých se můžete připojit z celého světa.
Instruktoři naší letecké školy vás profiesionálně a v přátelské atmosféře připraví na zvládnutí veškerých zkoušek pro získání vaší pilotní licence. Naší prioritou je hlavně bezpečnost, proto vás naši instruktoři povedou při výcviku tak, aby jste se stali bezpečným pilotem letadla.
Letadla, která využíváme k pilotnímu výcviku jsou pro jejich letové vlastnosti, jednoduchost pilotáže a zejména vysokou bezpečnost letu celosvětově nejvyužívanějšími a nejvhodnějšími letadly pro pilotní výcvik. Naše letadla jsou navíc vybavena moderní avionikou, kterou naleznete i ve velkých dopravních letadlech což ocení zvláště ti, co se chtějí létání věnovat na profesionální úrovni.
Naše škola vlastní 2 moderní certifikované simulátory FNPT II pro profesionální výcvik pilotů – simulátor Airbus A320 MCC a simulátor Cessna 172SP G1000.
Cena pilotního výcviku pro jednotlivé pilotní licence je stanovena v návaznosti na počet letových hodin v osnově, dobu pozemních příprav a z teoretické výuky v učebně. Dále je třeba počítat s dodatečnými výdaji za přistávací a jiné letištní poplatky a s poplatky za zkoušky na úřadech a platby za získání nezbytných oprávnění pro výcvik. Cena je tak vždy individuální a závisí na mnoha faktorech, na vašich cílech v létání a typu letadla. Cena by neměla být tím hlavním faktorem, v rozhodování, kde si svoji pilotní licenci uděláte. Když přijde na pilotní výcvik, levné je zřídka kdy dobré.
V naší letecké škole k výcviku ZDARMA získáváte:
Zašlete nám nejprve nezávaznou přihlášku, vše s vámi předem probereme a stanovíme cenu na míru. Cenu budete vědět předem.
Naše škola si díky Simulátoru Airbus A320 FNPT II MCC APS zajistila vedoucí postavení nejen v České republice, ale i ve střední Evropě. Simulátor Airbus A320 FNPT II MCCsplňuje požadavky EASA pro výcvik pilotů Airline Pilot Standard (APS).
Letadlový park BSA tvoří letouny CESSNA vybavené moderní avionikou používanou v dopravních letadlech. Všechny letouny jsou pečlivě a pravidelně servisované.
Blue Sky Aviation je certifikovanou společností mezinárodní sítě leteckých škol CESSNA PILOT CENTER provozovanou výrobcem letounů Cessna, americkou společností Textron Aviation.
Pilotní výcvik od 0 až po profesionálního pilota dopravního letounu dle evropských standardů EASA. Získané licence a kvalifikace jsou platná ve všech zemích Evropské unie.
Nemáte dostatek vlastních finančních prostředků na výcvik? Pomůžeme vám zajistit financování vašeho pilotního výcviku.
Vyjdeme maximálně vstříc vašim potřebám a požadavkům jak ve výcviku, tak při pronájmu letounů. Letové i teoretické kurzy jsou formou individuálních lekcí, pouze instruktor a student.
Materiály pro studium teorie a testové otázky pro přípravu na zkoušky jsou pro vás dostupné non stop on-line i off-line prostřednictvím našeho unikátního e-learningového portálu. Oxford Aviation Academy učebnice pro výuku teorie jsou zdarma.
Letadla pro vaše lety si rezervujete sami v našem on-line rezervačním systému.
Nabízíme vlastní ubytování pro studenty naší letecké školy přímo na našem letišti Kladno nebo vedle letiště Václava Havla v Praze – 20 min od nás.
Stále častěji se na nás lidé obracejí s dotazem jak se stát pilotem dopravního letadla. Co vše pro to musí udělat, jaké podmínky musí splňovat, jak dlouhý je výcvik a doba, než mohou usednout do kokpitu dopravního letadla a samozřejmě kolik je to bude stát?
Jak na převod nebo validaci vaší pilotní licence, kterou jste získali v zahraničí, respektive ve státě mimo Evropskou Unii (EU), např. ve Spojených státech podle FAA legislativy či v Ruské federaci dle FAVT na evropskou podle legislativy EASA dle Part-FCL a Part-MED?
Naučit se létat není laciné a vy chcete mít jistotu, že za své peníze dostanete co nejvíce a v té nejvyšší kvalitě. Existuje pár věcí v životě, kde by jste neměli hledat tu nejlevnější možnost a toto je zvláště pravda, když vybíráte toho správného leteckého instruktora a stojíte před rozhodnutím, která letecká škola je ta nejlepší.
WhatsApp us