FI(H) – letový instruktor (vrtulník) je určen zájemcům o práci letového instruktora vrtulníku. Letovým instruktorem vrtulníku FI(H) může být jakýkoliv pilot s licencí soukromý (PPL) nebo obchodní (CPL) pilot vrtulníku s odpovídající letovou praxí a teoretickými znalostmi pro jednotlivé druhy pilotního výcviku, tj. od instruktora pro výcvik soukromého pilota, přes instruktora pro přístrojové létání a noční výcvik až po instruktora obchodních pilotů. Výsledkem úspěšného ukončení výcviku je získání kvalifikace FI(H) – letový instruktor (vrtulník) s oprávněním pro výcviky PPL(H), LAPL(H).
Držitelé licence instruktora na jiném typu letounu (např. letadlo) mohou započítat výuku teorie
25 hodin do požadavku na metodiku a výukové postupy a
55 hodin do požadavku na technickou teoretickou výuku
Absolventi FI(H) – letový instruktor (vrtulník) mohou začít kariéru v letectví již s licencí soukromý pilot vrtulníků PPL(H). Jako letový instruktor získáte pro následující studium profesionálního pilota požadovanou letovou praxi a zároveň si při studiu přivyděláte peníze.
Výuka teorie
Výuka teorie v kurzu FI(A) – letový instruktor (letoun) je individuální v integraci s letovým výcvikem.
Celkový počet hodin teoretické výuky: 125 hod (samostudium + konzultace)
Letový výcvik
Celkový počet hodin letového výcviku: 30 hod
Výcvikový vrtulník Cabri G2
Cena, kterou budete muset zaplatit, aby jste se naučili létat a získali pilotní průkaz je člověk od člověka rozdílná a závisí na mnoha faktorech. Cena by neměla být tím hlavním faktorem, v rozhodování, kde si svoji pilotní licenci uděláte. Když přijde na pilotní výcvik, levné je zřídka kdy dobré.
Základní faktory ovlivňující cenu výcviku:
Vaše cíle v létání mají významný dopad na to, jak bude váš celkový letecký výcvik prováděn. Pokud chcete létat pouze rekreačně, výcvik v letadle s lehčí avionikou bude výrazně lacinější než v porovnáním s businessmanem, či budoucím profesionálním pilotem.
Cena pilotního výcviku pro jednotlivé pilotní licence je stanovena v návaznosti na počet letových hodin v osnově, dobu pozemních příprav a z teoretické výuky v učebně. Dále je třeba počítat s dodatečnými výdaji za přistávací a jiné letištní poplatky a s poplatky za zkoušky na úřadech a platby za získání nezbytných oprávnění pro výcvik.
V naší letecké škole k výcviku ZDARMA získáváte:
Naše škola si díky Simulátoru Airbus A320 FNPT II MCC APS zajistila vedoucí postavení nejen v České republice, ale i ve střední Evropě. Simulátor Airbus A320 FNPT II MCCsplňuje požadavky EASA pro výcvik pilotů Airline Pilot Standard (APS).
Letadlový park BSA tvoří letouny CESSNA vybavené moderní avionikou používanou v dopravních letadlech. Všechny letouny jsou pečlivě a pravidelně servisované.
Blue Sky Aviation je certifikovanou společností mezinárodní sítě leteckých škol CESSNA PILOT CENTER provozovanou výrobcem letounů Cessna, americkou společností Textron Aviation.
Pilotní výcvik od 0 až po profesionálního pilota dopravního letounu dle evropských standardů EASA. Získané licence a kvalifikace jsou platná ve všech zemích Evropské unie.
Nemáte dostatek vlastních finančních prostředků na výcvik? Pomůžeme vám zajistit financování vašeho pilotního výcviku.
Vyjdeme maximálně vstříc vašim potřebám a požadavkům jak ve výcviku, tak při pronájmu letounů. Letové i teoretické kurzy jsou formou individuálních lekcí, pouze instruktor a student.
Materiály pro studium teorie a testové otázky pro přípravu na zkoušky jsou pro vás dostupné non stop on-line i off-line prostřednictvím našeho unikátního e-learningového portálu. Oxford Aviation Academy učebnice pro výuku teorie jsou zdarma.
Letadla pro vaše lety si rezervujete sami v našem on-line rezervačním systému.
Nabízíme vlastní ubytování pro studenty naší letecké školy přímo na našem letišti Kladno nebo vedle letiště Václava Havla v Praze – 20 min od nás.
WhatsApp us